مرکز خرید و فروش انواع اسکای لایت
خانه / اجرای اسکای لایت / قیمت اجرای سقف اسکای لایت

قیمت اجرای سقف اسکای لایت

مراکز ارائه دهنده انواع سقف اسکای لایت این پروژه را با توجه به فاکتورهای مشخصی و با قیمت های گوناگون اجرا می نمایند، هر چه اندازه محل اجرای سقف اسکای لایت بزرگتر باشد قیمت اجرای آن نیز افزایش پیدا می نمایند، البته جنس سقف اسکای لایتی که مورد اجرا قرار می گیرد نیز تاثیر زیادی در قیمت آن دارد، اسکای لایت هایی که با شیشه های با کیفیت اجرا می شوند به طور حتم قیمت اجرای بیشتری را دارا هستند، مشتریان باید با دادن مشخصات سقف مورد نظر خود از قیمت سقف اسکای لایت اطلاع پیدا نمایند و سپس نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

قیمت اجرای سقف اسکای لایت

معرفی انواع سقف اسکای لایت

معرفی انواع سقف اسکای لایت امروزه از انواع تجهیزات مختلف تزیینی در سقف ساختمان ها استفاده می گردد، یکی از این محصولات اسکای لایت است که به عنوان نورگیر عمل می نماید و زیبایی بسیار فراوانی به سقف ساختمان می بخشد، در این بخش قصد داریم به معرفی انواع سقف اسکای لایت بپردازیم و شما را بیشتر با آنها آشنا نماییم.

دو نوع اصلی سقف اسکای لایت نوع متحرک و نوع ثابت هستند، نوع متحرک این محصولات کاربردی تر است و با قیمت بیشتری نیز در بازار عرضه می‌ شود، سقف های اسکای لایتی که به صورت ثابت قرار می گیرند قابلیت باز و بسته شدن را ندارند و فقط در نقش یک نورگیر عمل می کنند اما اسکای لایت هایی که متحرک هستند باز و بسته شده و سبب ورود و خروج هوای تازه نیز می گردند.

در این سقف ها از شیشه های مختلف و مخصوص استفاده می گردد، این شیشه ها استحکام بسیار بالایی دارند و در اثر تغییرات جوی و بادها و طوفان های مختلف و همچنین تغییرات دما دچار آسیب نمی گردند و می توانند حتی به صورت رنگی نیز استفاده گردند، حتی در برخی اماکن از شیشه های طرحدار نیز در سقف اسکای لایت استفاده می گردد.

پخش مستقیم سقف اسکای لایت

پخش مستقیم سقف اسکای لایت مراکزی که اقدام به پخش مستقیم سقف اسکای لایت می نمایند این سقف ها را با قیمت بسیار کمتر اجرا می کنند، مشتریان از این نوع خرید رضایتمندی بیشتری دارند زیرا می توانند با هزینه بسیار کمتری این سقف ها را در اماکن خود اجرا نمایند، پخش مستقیم این محصولات بدون حضور واسطه ها انجام می شود.

اگر شما مشتریان عزیز می خواهید با یک مرکز پخش سقف اسکای لایت آشنا شوید و به آن اطمینان کامل پیدا نمایید و سپس پروژه خود را به آن بسپارید پس حتماً با مجموعه ما تماس حاصل کنید تا ما بهترین سقف های اسکای لایت موجود در بازار را با قیمت مناسب برای شما اجرا نماییم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مطلب پیشنهادی

اجرای اسکای لایت | اجرای سیستم اسکای لایت

سیستم اسکای لایت و شیوه اجرای آن در ساختمان های مدرن امروزی را می توان به عنوان پیشنهادی ویژه در جلوگیری از هدررفت منایع انرژی در نظر گرفت. یعنی امروزه برای جلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *