مرکز خرید و فروش انواع اسکای لایت
خانه / سقف شیشه ای اسکال لایت / فروش انواع سقف نشکن اسکای لایت در کشور

فروش انواع سقف نشکن اسکای لایت در کشور

سقف سازی در صنعت ساختمان یکی از رکن های مهم در این صنعت است. یکی از انواع سقف هایی که اخیرا در زمره ی سقف های مدرن قرار گرفته است سقف اسکای لایت است. با ما در این مطلب جهت آشنایی با انواع اسکای لایت همراه باشید.

فروش انواع سقف نشکن اسکای لایت در کشور

منظور از سقف اسکای لایت چیست؟

منظور از سقف اسکای لایت چیست؟در گذشته سقف های دارای شکاف به عنوان نور گیر در ساختمانها کاربرد وسیعی داشتند و نور ساختمان را در روز و شب تامین می کردند و استفاده از نور چراغ را محدود می نمودند. در مواردی نیز نورگیر ها به عنوان تامین کننده نور خورشید برای گل های پاسیو استفاده می شدند. اما با محدود شدن فضاهای ساختمانی و برداشتن نورگیر در فضاهای خانگی و جداسازی گلخانه در ویلاها، برای مدتی استفاده از این فاز از ساختمان سازی محدود شد. اما چندی نگذشت که طراحان ساختمان، مجددا به طراحی سقف های رو باز، این بار با نام اسکای لایت (نور آسمان) روی آوردند و مورد استقبال نیز قرار گرفت و بسیار سریع محبوب گردید.

در یک تعریف جامع، سقف های اسکای لایت سقف هایی هستند که مانند پنجره دارای شیشه بوده و باعث می شوند نور روز و آفتاب به راحتی وارد ساختمان شود. این سقف در شب نیز به نمایش آسمان پر ستاره و مهتاب زیبا پرداخته و شبی جذاب و شیک را برای ساکنان زیر سقف به وجود می آورد.

این نوع سقف ها به اشکال مختلف قابل اجرا هستند. اشکالی چون: دایره، بیضی، مربع، مستطیل، لوزی و انواع چند ضلعی های منتظم را می توان به صورت سقف های اسکای گارد انجام داد. بعضا نیز با به کار گیری تجهیزات مکانیکی می توان به آنها توانایی باز و بسته شدن را اضافه نمود. سقف های اسکای لایت امروزه در ساختمان های اداری نیز باب شده اند و فضای سالن مرکزی را می توان با روشنایی روز دلنشین تر و پویا تر جلوه داد.  این سقف ها می توانند تا ۸۰ درصد از تامین روشنایی ساختمان را به عهده گرفته و در مصرف برق نیز صرفه جویی شایان ذکری ایجاد نمایند.

این سقف ها با اسکلت محکم و پایا به گونه ای طراحی می شوند که در برابر نیروهای جانبی مانند باد و زلزله مقاوم باشند و از نفوذ آب باران، برف و رطوبت نیز جلوگیری نمایند.

جنس این نوع سقف ها از شیشه نشکن است و مقاومت کافی در برابر ضربه و بارش تگرگ های سنگین را نیز دارد.

بسیاری از انواع این نوع سقف ها با شیشه های رنگی و طرح دار نیز تولید می شوند و نور رنگی حاصل از آنها می تواند فضایی کلاسیک و نوستالوژیک را به شما هدیه دهد.

سطح بالای سقف های اسکای لایت نیز به صورت های مختلف شیب بندی می شوند و در شیب بندی های یک طرفه، چند طرفه و یا گنبدی شکل اسکلت بندی و اجرا می گردند.

قیمت خرید انواع سقف اسکای لایت با کیفیت درجه ۱

قیمت خرید انواع سقف اسکای لایت با کیفیت درجه 1قیمت اجرای این نوع سقف ها وابسته به اجناس بکار رفته در آن است و بنابراین با تغییر قیمت پروفیل، شیشه های مورد نیاز و برخی اقلام دیگر در نوسان خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت سقف اسکای لایت بهتر است با نمایندگی های مجری این نوع سقف ها تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مطلب پیشنهادی

سقف شیشه ای نشکن

قیمت سقف شیشه ای نشکن اسکال لایت

سقف شیشه ای نشکن اسکای لایت جزو نمونه های مرغوبی است که در بازار مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *